Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ÇİLEK REÇELİ TARİFİ

Diyet çilek reçeli tarifi Kolay pratik reçeller İyi akşamlar dostlar Nasılsınız??? Ben iyiyim hamdolsun ev okul Antalya Isparta devam...

Diyet çilek reçeli tarifi
Kolay pratik reçeller


İyi akşamlar dostlar
Nasılsınız??? Ben iyiyim hamdolsun ev okul Antalya Isparta devam çok şükür. 
Son dersler sonra Final ve tatil.
Hepimize kolaylıklar dilerim.

Çilek mevsimi geldi mis kokulu reçel yapmaya ne dersiniz. Youtube birkaselezzete tarif ekledim ziyaret edin. Uzun aradan sonra video çekmeye fırsat buldum ve İnstagram hikayede yaparken paylaştım. 

Tarif bekleyen canlar buyurun efendim.

Benim en sevdiğim reçellerdendir kendileri,acele edin bu lezzet kaçmaz 3 malzeme ile hemen yapın.Bloğum @birkaselezzet te 15 tane çeşit çeşit reçel tarifim var sayfamdan bakabilirsin. 👉http://bir-kase-lezzet.blogspot.com.tr/search/label/RE%C3%87ELLER?m=0

Youtubede 5. reçel tarifi ekledim buyurun misafir olun. Çilek reçeli yapan canlar afiyet olsun. Tarife geçelim çok hafif bu sefer az şekerli diyet yaptım tavsiye ederim.

ÇİLEK RECELİ TARİFİ
MALZEMELERİ
1 kilo çilek
2 su bardağı şeker
4 adet limon tuzu

YAPILIŞI
1) Çilekleri yıkayıp suyu süzülsün saplarını ayıklayıp tencereye koyalım uzerine şeker oyup sulanmasıni beliyelim. 1-2 saat dursa yeterli vaktiniz müsait değilse dolapta bekletin bekleme süresi dolaba koyunca uzayabilir.

2) Tencereyi ocağa koyup önce kısık sonra altını açalım 15 dakika kaynasın üzerine gelen köpükleri alalım reçelimiz berrak olsun limon tuzunu koyup 5 dakika daha kaynadıktan sonra atını kapatalım.

3) Çilek reçeliniz cıvıksa 1 gün güneslendirin çünkü çileğin bazısı su kesebilir güneşlenmesi gerekebilir.
Hazır olan reçeli ikram edebilirsiniz...
AFİYET OLSUN



Hiç yorum yok