Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

KIRPIK BÖREK

peynirli kırpık börek sucuklu kaşarlı kırpık börek İyi akşamlar canlar. Nasılsınız??? Hamdolsun iyiyiz.. Tarif bekleyen arkadaşları...

peynirli kırpık börek
sucuklu kaşarlı kırpık börek


İyi akşamlar canlar.
Nasılsınız??? Hamdolsun iyiyiz..
Tarif bekleyen arkadaşlarım kusura bakmayın sizleri beklettim. Gündüz tarif eklemek için vaktim olmuyor. Okulda atölyede her gün yoğun geçiyor pastalar yemekler tatlılar. Bir görseniz bir seyretseniz mutluluk. İnstagram hikayelerde vaktim oldukca paylaşıyorum.

Bu gün cheesecakeler yaptık hikaye bölümünde paylaştım tarif dediniz inş. ekliycem. Ayrıca bahar geçişi beni azıcık yoruyor buda geçicek dualarınızı her zaman talibim canlar. Kırpık böreğimi pazar kahvaltısına yaptım resminide instagramda paylaşmıştım tarif için istek oldu.

Börek porsiyonluk olunca evdekilerin isteklerinede yer verebiliyorsunuz yarısı peynirli yarısı sucuklu kaşarlı mmmm bekleyen yufkalar varsa tam sizlik. Tarif sizler için bu börek hem pratik hem lezzetli. Tarifi hemen ekliyorum

Bir tepside 2 lezzet
birkaselezzet tarifleri


Peynirli kırpık börek
Sucuklu kaşarlı kırpık börek

MALZEMELERİ
3 tane yufka
Sosu için
2 yumurta
1 su bardağı süt
1 çay bardağından eksik sıvıyağı
1 tatlı kaşığı karbonat

İç malzemesi
Peynir karışımı: Peynir, rende kaşar ve ince kıyım maydanoz
Sucuk rende kasar
Kalıbı yağlamak icin tereyağı

YAPILIŞI
1) Yufkaları üstüste koyup birer parmak keselim muffin kalıbıni yağlayalım yufkalarda içine koyalım.. 2) Ortaya peynirli karışımdan koyalım birkaçına da sucuk kasar koyalım üzerine kalan yufkalardan koyalım

3) Sos malzemelerini çırpalım yufkaların üzerine kaşıkla gezdirelim. Üzerine isteğe bağlı çörekotu pul biber koydum börekleri ayırt etmek icin 180 derecede pişirelim afiyetle canlar



Hiç yorum yok