Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ATATÜRK ASMEK EV YEMEKLERİ VE AŞÇI ÇIRAĞI KURSU ANFAŞ PINARLI EXSPO FUARI

Asmek yaygın eğitim müdürlüğü Anfaş Exspo fuar Öğretmen Ayşe Alkan Bir Kase Lezzet İYİ GÜNLER BİR KASE LEZZET TEN SEVGİLER  7 -14 Ma...

Asmek yaygın eğitim müdürlüğü
Anfaş Exspo fuar
Öğretmen Ayşe Alkan
Bir Kase Lezzet

İYİ GÜNLER BİR KASE LEZZET TEN SEVGİLER 
7 -14 Mayıs benim ve Öğrencilerim için önemli Asmek Ailelesi Yaygın eğitim şube müdürümüz Tumiçin Bayraktar beyfendi ve Asmek çalışanları ve tüm bağlı birimleri.

 Exspoda güzel bir organizasyona imza attık, atmaya devam ediyoruz.  bende Atatürk Asmek Ev yemekleri ve Aşçı çırağı Cuma Pazar grubu öğretmeni olarak öğrencilerimle  sene başından beri yaptığımız yemekleri sergiledik  süpriz pastada yaptım veeeee☺

Sözün bittiği yer pastamın güzel sonu Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı  Menderes Türel ve sevgili eşi  Ebru Türel hanim ve oğlu  üçü beraber pastamizi kestiler çok mutlu olduk☺



fotolar anı olarak galeride kalsın her gün instagram ve Facebook ta yayınlıyorum....
İnstagram Bir Kase Lezzet


Her gün Ayrı Ayrı Standımızı hazırlayıpasta sene başından beri öğrencilerime uygulamalı öğrettiklerimi sergiliyoruz ve mutluluk yorgunluğumuzu bile unutuyoruz .Herkeze sonsuz teşekkür ederim. ..



2 yorum