Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

DÜĞÜN ÇORBASI (GERDAN ÇORBASI)

Düğün çorbası tarifi ( gerdan çorbası ) İYİ AKŞAMLAR 💗 CANLAR. Sevginin saygının en güzeli sizlere olsun. Şükür kavuşturana Ygs sınav...

Düğün çorbası tarifi ( gerdan çorbası )

İYİ AKŞAMLAR 💗 CANLAR.
Sevginin saygının en güzeli sizlere olsun.

Şükür kavuşturana Ygs sınavı çalışırken bir koptum buralardan kopuş o kopuş. Taki sizlerden hani tarifler seslerini duydum kendime geldim. Teşekkürler dostlarım. 

Antalya Atatürk Asmekte yemek kursunda yaptığımız öğrencilerimin beğendiği hocam çorbacı açmalısınız dedici inş. mis lezzetler menüde
Düğün çorbası
İmam bayıldı
3 Renkli börek
Benim güzel gönüllü Öğrencilerim var Cuma günün menüsünü Tek başına masrafını karşılayan Sofiyacım ve Eşine teşekkür ederim. Allah kabul etsin.

Rabbim güzellikler nasip etsin. Hep dua ediyorum.Rabbim etrafımı güzel insanlarla doldursun beni benden daha çok düşünen samimi içten güler yüzlü insanlar ve öylede oluyor şükür ☺

İnstagramda .instagram.com birkaselezzet tıklayın☺ çorbanın Videosunu izlerken içler geçirdiğiniz yağ ne güzel kabardı 💞 tarifi istediniz tabi buyurun ekliyorum...

bir kase lezzet tarifleri
20 kişilik

MALZEMELERİ
2 su bardağı buğday
1 kilo gerdan (boyun)
1 şu bardağı nohut haşlanmış
Boynun et suyu
Tuz tane karabiber

TERBİYESİ İÇİN
5 yemek kaşığı un
4 yemek kaşığı yoğurt
1 yumurta
Limon

ÜZERİNE
Tereyağı kırmızı biber

YAPILIŞI
1)Öncelikle boyunu güzelce yıkayıp su koyup haşlıyoruz.Buğdayı bi gün önceden ıslatıp suyla onuda haşlıyoruzun.

2) Tencereye boyunun et suyunu buğday konur kaynayınca et ve nohut konur. Tuzu karabiber eklenir.

3) terbiyesi için malzemeler konur su eklenir açılır çorbayla özleştirilir ve çorbaya eklenir.

3) Tereyağ hafif kokusu çıkana dek kavrulur biber ilave edilir servis yaparken konur.

AFİYET OLSUN. ..

3 yorum

  1. Ellerine sağlık arkadaşım Allah başarılarını daim etsin İnşallah bu çorbayı çok severim ama buğday konduğunu bilmiyordum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ablam çorba nefis görünüyor. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. His geldin ablam sefalar getirdin garip kalmasın burası ne olur hep gel.

    YanıtlaSil