Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ETSIZ ÇİĞ KÖFTE

Adıyaman usulü çiğ köfte Çiğ köfte tarifi Antalya Atatürk Asmek dersi çiğ köfte yapımı Antalya Asmek İYİ AKŞAMLAR... Lezzetliniz ...

Adıyaman usulü çiğ köfte
Çiğ köfte tarifi
Antalya Atatürk Asmek dersi çiğ köfte yapımı
Antalya Asmek


İYİ AKŞAMLAR...
Lezzetliniz geldi nasılsınız???
Uzun aradan sonra kavuşturana şükürler olsun. Koşturmaca hayat devam ediyor.

İlk defa blog açtığıma çok sevindim meyvelerini toplamaya başladım. İşin buralara geleceğini düşünemezdim hayal bile edemezdim.

Aşçılık okuyacağım pastacılık okuyacağım usta ögreticilikkerini alıcam işletme isterken öğretmen olacağım. Allahallah inanması güç, bunu bana önceden deselerdi şakacı hadi oradan derdim. Bildiklerini paylaşmasını seven ben bide ögretmen olunca öğretme aşkı büyüyor. Bide harika öğrencileriniz olursa ders bi daha güzelleştiriyor. Çok şükür bin şükür:)))

Antalya Atatürk ASMEK te öğretmenliğe başladım derslerin modüllerini bilgisayardan görsel anlatıyorum.

Modüllrr bitince sınav oliyorlar.

Ayrıca mutfakta pratikte yapıyoruz. Pratiklerdendi sınav olunacak.

Tarifler ölçüler blogta hazır olunca işim daha kolay oluyor. Hemen bloğumdan faydalanıyorum.



Her zaman ayrı lezzet ayrı tarif yapıyoruz servis yapıyoruz harika oluyor bende öğrencilerimde memnunuz...


Arkadaşlara arada sizlerde sizlerin lezzetlerinden faydalanalım diyorum.
Hasretim Adıyaman usulü çiğ köfte yapalım dedi tamam gülüm dedim. Benden Uluslar arası sebze doğrama teknikleri.

Tek tek arkadaşlara uygulamalı göstererek neşeli bol enerjili dersleriniz geçiyor.
MAŞALLAH...

Doğradıklarımızdan sepze çorbası ve kabak yemeği yanına da bol acı çığ köfte. Sebze çorbası tarifi Sepze çorbası için tıklayın

İnstagramda yapılış videosunu paylaşımca yarif istediler bende bu sefer öncelik bloğuma dedim ve önce buraya ekliyorum...

MALZEMELERİ
1 kilo kısırlık bulgur
2 büyük soğan ince kıyım
2 baş sarımsak
3 yemek k. biber salçası
2 kilo rende domates
İnce kıyım maydonoz
1 su bardağı isot kaseye koyalım üzerine basana dek zeytinyağı

YAPILIŞI
1) Soğan sarımsak salça ovulur ve bulgur konarak yoğrulmaya başlanır.

2) yoğrulma bulguru bulgura sürterek oluyor domates azar ilave edilir onu emince tekrar domates konur böyle domates 4 seferde eklenir 45 dakika yoğrulur.

3) bulgur yoğrulurken pişcek ve maydanoz eklenir karıştırılır. En son isotlu yağ eklenir karıştırılır. Şekil verilir.

Not: Yağdan önce maydanoz koyuyoruz yağ koyduktan sonra konursa çig köfteye maydanoz yapışmaz.En son İstenirse yağ ısıtılır konur isotta eklenir.

AFİYET OLSUN

8 yorum

  1. domates soslu yapıldığını bilmiyordum. MaşaALLAH öğrencilerin de çok güzeller senin gibi. Köfteler nefis görünüyor. Afiyet olsun. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun Ayşe hanım!Pek yakışmıştır size öğretmenlik..Köftenin yoğurma aşaması zorluyor beni,hilesi yok mudur?

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim nursevin ablacim sanada maşallah:)

    YanıtlaSil
  4. Rabia betulum hilesi şu cabuk olmasi için yağı ısıtıp koyarsak sıcaklığı ile daha cabuk kıvam aliyor baskada hilesi yok hamur yogurucularda yogurabilirsiniz ama el lezzeti başka tabi sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. sadece bulgur mu koyuyorsunuz patates koyuyorlar içine et yerine Antakya'da süper oluyor..

    YanıtlaSil
  6. Ablacım ellerine sağlık ben acısız olarak denemek istiyorum yag miktarını nasıl ayarlarım acaba?

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldiniz...Denizcim acisiz yaparken yağ en son konuyo kendine göre ayarlı koyarak ayarla tamam.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık çiğ köfte süper görünüyor...

    YanıtlaSil