Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

MACORON-MACORON TARİFİ-MACORON NASIL YAPILIR

kakaolu macaron macoron yapmanın püf noktaları pratik macoron HAYIRLI GÜNLER LEZZETLINIZDEN SEVGİLER.... Nasılsınız.... Beni ...

kakaolu macaron
macoron yapmanın püf noktaları
pratik macoron



HAYIRLI GÜNLER
LEZZETLINIZDEN SEVGİLER....
Nasılsınız....

Beni soran güzelliklerime teşekkür ederim iyiyim Akdeniz Üniversitesinde girişimcilik derslerim var sabah gidip akşam eve giriyorum.

Bu belgeyide almalısın dediler hayırlısı.
Mutluyum bakalım benim yolum nerelere açılaçak güzel düşünelim güzel olsun....

Çok güzel lezzetle geldim mmmmm.
Hala telefondan tarif yazmaya çalışıyorum yanlış yazı hatalarım varsa affola..

Macoronlarım hazır hepsini
çikolatalamadım tazecik yaparım diye.
Bu gün Macoron tarifi vermek istiyorum sizden saklım yok hayat paylaştıkça güzel....

Bu lezzetleri ikram edicem işletmem olsun sağlık sıhhat huzur isterim Amin....

Macoronu arada denedim eteklendiler ama hep bi tık daha iyi olmalı dedim titizliğimi biliyorsunuz. Denemektende vazgeçmedim.

Pastacı arkadaşlardanda tarif aldım termosdat ölçerli çok böyle zor gibi korkutucu şerbeti ılıkmış malzeme böyle olcak v.s. içime sinmedi...

Bizlere pratik olcak hemen macoronları yapıvercez...Tarif bizi zorlandırmıycak...

Gooolede gezerken Ayşeden tarifler arkadaşımın bloğunda gördüm yaptım içime sindi...


Benim eklemelerimde oldu...

Haydi bayanlar baylar
Pamuk eller mutfağa



KAKAOLU MACARON HAMURU

MALZEMELERİ
100 gram pudra şekeri(1 su bardağı)klasik paşabahçe bardağı
25 gram kakao(3 yemek kaşığı)
50 gram badem tozu (veya fındık tozu)ajda çay bardağı
1 çay bardağı toz şeker(75 gram)klasik çay bardağı
2 yumurta akı büyük yumurta 85 gram

Kreması
1paket krema ılıtın
2paket çikolata ekleyin karıştırın erisin soğuyunca mixserle çırpın

YAPILIŞI:
1) Öncelikle kakao badem tozu pudra şekerini bir kapta güzelce karıştırın,ve robotta iyice çekin,arada durdurup içini spatula ile karıştırın bu işlemi 2 kez tekrarlayın

2) Diğer bir kapta yumurta aklarını beyaz köpük haline gelene kadar mikserle iyice çırpın

3) Sonra toz şekeri yemek kaşığıyla yavaş yavaş 1 er kaşık şeklinde olacak gibi ekleyerek her kaşıktan sonra 1 dk çırparak beyaz krema haline gelene kadar çırpmaya devam edin

4) Daha sonra badem kakao pudra şekeri karışımını eleyerek iki seferde yumurta akına ekleyin,spatula veya tahta kaşık kullanarak alttan üste doğru katlar gibi karıştırarak iyice yedirin,çokta karıştırmayın yumurta aklarını söndürmeyin

5) Sakız gibi uzayan hamurunuzu sıkma torbasına doldurup yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine 1tl büyüklüğünde aralıklı olarak sıkın

6) Tepsiyi çok hızlı bir şekilde yere vurarak macaronların içindeki kabarcıkların dışına çıkmasını sağlıyoruz

7) Daha sonra hamurların kuruması için yaklaşık bir saat bekletiyoruz,elimizi sürdüğümüzde elimize hiiç yapışmaması lazım

8) Fırınınızı 175 dereceye ayarlayın ve 15 dk ısıtın

9) Macaronlarınızı en fazla 10 dk fırında tutun

10) 10 dk sonunda fırından aldığınız macaronları hiç ellemeden soğumaya bırakın

11) Ara krema yerine direk nutella sürebilirsiniz:)

12) Krema soğuyup yoğunlaşmaya başlayınca macaronların arasına sürün

NOT.Macoron yaparken hiç esinti olmasın kapıları kapatın...

AFİYET OLSUN


16 yorum

  1. Benimde merak ettiğim ve denemeye bir türlü cesaret edemediğim makaronlar:)
    Mutlaka deneyeceğim eline sağlık ablam

    YanıtlaSil
  2. oldukça güzel görünüyor fakat yapması zor gibi. şimdi yapmaya başlayacağım inşallah becerebilirim ne deyim :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık hemen deneyecegim...kırmızılar da boya var galiba..

    YanıtlaSil
  4. Ayse abla ellerine sağlik ;)

    YanıtlaSil
  5. Bende hep yapmak istemişimdir :)
    Çok güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldiniz.
    Teşekkür ederim.
    Kırmızı macoronda boya var onda biraz püf noktası var hiç yapmadıysanız önce kakaolu da deneyin...

    YanıtlaSil
  7. ne pratik macaron bu bi kere yaptim kakaolu tadi cok guzeldi ama eteklenmedi hic kakaolu yapmasak olcuyu nasil ayarliycaz ayse sultanimmmm ayse tuterim emine bederim:))))

    YanıtlaSil
  8. Mavim teşekkür ederim sevsinler ins.
    sorunu cevaplıyayım kakao kıvamı gibi sadedede kıvamını ayarlamalısın daha öncede denediğin için dahada kolay yapacaksın.

    YanıtlaSil
  9. makaron o kadar seviyom ki hep divan pastanelerinden yiyiom ama :)

    iki yeni tarifimi gördün mü amaaa. ağlayan kek ve kırıntı tatlısııı. :)

    YanıtlaSil
  10. hç denemedim bayağı zahmetli görünüyor. ellerine sağık canım..

    YanıtlaSil
  11. Tam layıkıyla yapmışsın eline sağlık arkadaşım ayrıca seni azminden dolayı tabrik ederim keşke senin gibi bu eğitimi alab,lsem sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Yolun çok güzel yerlere çıkacak ben eminim.. Hem azimli, hem başarılı, hem de yenilikçisin.. Makaron yapmak benim için hayal gibi görünse de bir gün ben de deniycem. Ellerine sağlık canikom..

    YanıtlaSil
  13. Benim en korktuğum tarif :) Çok zormuş gibi geliyor hep. Ama görüntülerine de bayılıyorum. Çok güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Merhabaaa bende bugün denedim tarifinizi ama benimkiler hiç eteklenmedi öylece yuvarlak oldular neden olmuş olabilir aceba :(

    YanıtlaSil
  15. Hoş geldiniz....
    Macoron yaparken hiç esinti almıycak malzemeler oda sıcaklığında olacak muhakkak bi şey olmamış tekrar deneyin:)

    YanıtlaSil
  16. Harika ablam. .. ellerine sağlık. . Ben de yakinda yapayım inşallah. .

    YanıtlaSil