Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

VİŞNELİ KUP

vişne soslu muhallebi HAYIRLI HAFTA SONLARI NASILSINIZ CANLAR??? Uzun aradan sonra lezzetliniz den sevgiler saygılar:))) Ramazan derk...


vişne soslu muhallebi

vişneli kup
HAYIRLI HAFTA SONLARI
NASILSINIZ CANLAR???
Uzun aradan sonra lezzetliniz den sevgiler saygılar:)))

Ramazan derken oda bitti bayramı da hayırlısı ile bitirdik. Seneye tekrar sağlıklı huzurlu ulaşalım inş. Bayramda her zaman tatlılarım, pastalarım, sütlü tatlılarım, hepsini beraber yaparım gelen misafirlerime alternatif çok olsun diye. Sütlü tatlım muhakkak evimden eksik olmaz.

Vişneler çıktı reçelini yaptım nefis oldu. Bayramda Akseki ye vişne reçelimden anneme de yapıp götürdüm bu kadar anlattım reçeli merak edenlere buyurun benim mis gibi reçel tariflerim göz atın tıktık:))) Vişneyi buzluğa bu sene koymak nasip oldu. Ayrıca nefis vişneli kekim yapmaya değer ödüllü tarif Bir kase lezzetin nefis kekleri vişne reçeli 3. sırada buyurun tıktık:)))

Evet bu gün vişneden güzel kulplar yapalım. Sunum nasıl canlar rahmetli CEMAL USTANIN TARİFİ DERYA BAYKAL DERYANIN DÜNYASIN DA, SENELER ÖNCE USTAM YAPMIŞTI aslında usta türk usulü panna cotta italyan tatlısı demişti ama krema filan koymadı onun usulü ile sizlere tarif edelim.

vişneli kup yapılışı

Sunum fikri benden siz sevenlerime:)))
Çok kolay pratik lezzet
Hadi bayanlar baylar pamuk eller mutfağa
Nefis yummm sütlü tatlımızı tarif edelim

6 kişilik( 6 tane)
MALZEMELERİ
5 su bardağı süt
1 bardağı su
5 yemek kaşığı mısır nişastası
6 yemek kaşığı şeker
damla sakızı yada vanilya siz neyi seviyorsanız
1 yemek kaşığı tereyağı( bunu ben ekledim)

VİŞNE SOSU İÇİN
1 Büyük su bardağı vişne
5 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı buğday nişastası
4 su bardağı su

YAPILIŞI
1) Sütü ve şekeri tencereye koyup ocağa koyalım nişastayı suyla açıp süte ekleyelim karıştıralım göz göz kaynayınca tereyağı ve damla sakız yada vanilya neyi seviyorsanız ekleyin altını kapatalım biraz ılısın kulplara yarıya kadar pay edelim.

Not: Benim gibi şekil vermek isterseniz bardakları eğin:)))

2) Şimdi vişne sosu için malzemeleri tencereye alalım ve pişirelim. Pişen vişne sosunu kulplara paylaştırın ve dolapta soğusun elinize sağlık dostlar.

Ayrıca canlar beni arkadaşlarınıza dostlarınıza önerirmisiniz tariflerim ve beğenileriniz için
Bir kase lezzet facebook beğenilerinizi bekliyor tıktık:)))
Bir kase lezzet instagram takip edin her gün güncellitorum instagram tıktık:)))
Ayrıca siparişleriniz için
Bloğum bir kase lezzet siparişler tıktık:)))
facebook Ayşe Alkan tıktık:)))

resimli vişneli kup

 AFİYET OLSUN

20 yorum

  1. oleeeeeey denerim. muhallebi vişne hepsini severim yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. heeey bak biliy musun, seni gördüm vuslata gittin sonra aslıya, ben de hemen sana geldim, muhallebiyi gördüm, yorum yazdım, o ara sen bana da gelmişsin kii, bir kase sevgii :)

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin deep:)
    Bayadır arkadaşları ziyaret edip yorum yazamamıştım.
    Çok takipcim var üzülüyorum eskisi gibi ziyaret edemiyorum diye teşekkür ederim güzel yorumlarına iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  4. Oh my it looks awesome n vibrant

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık Ayşecim AFİYET OLSUN YİYENLEREDE. Harika..

    YanıtlaSil
  6. Nasıl verdin bu güzel şekli beceriklim benim ya :)
    Bu saatte ne iyi gider ablam ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Bu nasıl muhteşem bir görüntü böyle! Valla harikasın arkadaşım eline sağlık.

    YanıtlaSil
  9. esselâmu aleykum Ayşe hanım harikasınız! sunumda harika vişneli kupta harika mutlaka deneyeceğim bu tarifi inşaAllah! :)) ellerinize sağlık! :))

    YanıtlaSil
  10. Görüntüsü çok güzel, tadı da çok güzeldir kesin. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Nasıl güzel görünüyor,sıcaklarda serin serin çok güzel olur,ellerine sağlık Ayşe'cim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Görüntü muhteşem eline sağlık ablam bende deniyeceğim:)Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım harika olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  14. Ooo kız bayılacak. Umarım bu hafta vişne kalır pazarda.

    Ellerine sağlık
    Aç anne

    YanıtlaSil
  15. Ayşemmm, canım, kardeşlerin en lezzetlisiiiii, kuzucum ellerine sağlık sen yaparsın da kötü mü olur.. Harika olmuş. Aldı8m birini kaçıyorum. Çok öptüm seni...

    YanıtlaSil
  16. Hoş geldiniz teşekkür ederim güzel gönüllülerim.

    Değmesin yağlı boyam canım muhallebiyi eğerek katiyosun onlar biraz donuyo vişneli sosuda eğerek doldurup düz tutuyosun yapın canlar mmmm sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Muhteşem leziz hemen yapmak lazım ellerini ze sağlık ayşe hanim

    YanıtlaSil
  18. sosundaki su orani fazla degil mi

    YanıtlaSil
  19. Hoş geldiniz değil tepeleme koyun nişastasını...

    YanıtlaSil
  20. Hoş geldiniz değil tepeleme koyun nişastasını...

    YanıtlaSil